Pracuj skutecznie z zespołem

Narzędzia: Zadbaj o lepszą wydajność pracy

G Suite

Praca w zespole

G Suite to pakiet aplikacji w chmurze, takich jak Gmail, Dokumenty, Dysk i Kalendarz. Umożliwia łączenie zespołów, przechowywanie plików i sprawną pracę nad projektami w czasie rzeczywistym.

Google Keep

Zapamiętuj niespodziewane pomysły

Pomysły mogą pojawić się w każdej chwili i w dowolnym miejscu. Aby uchwycić te przebłyski inspiracji, możesz użyć Google Keep, aplikacji do robienia notatek, która niezawodnie przechowuje ważne listy, notatki, zadania do wykonania, zdjęcia i pliki dźwiękowe na wszystkich urządzeniach.

Google Keep

Zapamiętuj niespodziewane pomysły

Pomysły mogą pojawić się w każdej chwili i w dowolnym miejscu. Aby uchwycić te przebłyski inspiracji, możesz użyć Google Keep, aplikacji do robienia notatek, która niezawodnie przechowuje ważne listy, notatki, zadania do wykonania, zdjęcia i pliki dźwiękowe na wszystkich urządzeniach.

Google Cloud Print

Drukuj z dowolnego miejsca

Technologia Google Cloud Print umożliwia startupom drukowanie dokumentów, kart Chrome i innych materiałów przez internet z każdego miejsca (np. przy użyciu komputerów PC i Mac, Chromebooków, telefonów i tabletów) i na dowolnej drukarce połączonej z chmurą. Konfiguracja jest prosta, a usługa całkowicie bezpieczna.

Cyfrowe narzędzia wspomagające produktywność bywają przydatne pod warunkiem, że nie odwracają zbytnio Twojej uwagi. Wyłącz większość powiadomień, szczególnie te mailowe i czatowe na urządzeniach mobilnych. To Ty masz kontrolować zadania a nie one Ciebie!

Karol Misztal
Prezes i współzałożyciel

Grupy dyskusyjne Google

Komunikacja z zespołem

Dzięki Grupom startupy mogą tworzyć fora dyskusyjne i skrzynki odbiorcze z możliwością współpracy oraz wymiany pomysłów, plików i innych danych.